از اینستاگرام پادان دیدن کنید Padan's Instagram

مارتین اسکورسیزی به شایعات بازنشستگی خود پاسخ داد

دسته‌بندی: فیلم و تیزر
زمان مطالعه:

مارتین اسکورسیزی در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که هنوز قصد بازنشستگی ندارد و فیلم‌های بیشتری برای ساختن دارد، او این حرف‌ها را پس از خبر تعویق افتادن پروژه‌های بیوگرافی فرانک سیناترا و اقتباس از رمان «زندگی عیسی» گفت.

مارتین اسکورسیزی در پاسخ به شایعات بازنشستگی خود، در یک کنفرانس خبری در ایتالیا اعلام کرد که هنوز «فیلم‌های بیشتری برای ساختن» دارد. این صحبت‌ها پس از گزارش‌هایی در ماه سپتامبر مطرح شد که حاکی از تعویق دو پروژه طولانی‌مدت او بود.

مارتین اسکورسیزی

به گزارش هالیوود ریپورتر، مارتین اسکورسیزی ۸۱ ساله پیش از مراسم اهدای جایزه‌ای در تورین صحبت کرد و شایعاتی را که می‌گفت او دیگر فیلم نمی‌سازد، رد کرد. او گفت: «اصلاً قصد خداحافظی از سینما را ندارم… هنوز فیلم‌های بیشتری برای ساختن دارم و امیدوارم خداوند به من قدرت بدهد تا آن‌ها را بسازم.»

دو هفته پیش، مجله ورایتی گزارش داد که دو فیلم بلند مهم اسکورسیزی، یکی بیوگرافی فرانک سیناترا و دیگری اقتباسی از رمان «زندگی عیسی» (۱۹۷۳) نوشته شوساکو اندو، هر دو به تعویق افتاده‌اند. رمان اندو، که داستان زندگی عیسی را به صورت بیوگرافی روایت می‌کند و پیش‌تر اسکورسیزی از رمان دیگر این نویسنده، «سکوت»، اقتباس کرده بود، قرار بود فیلم بعدی او پس از «قاتلان ماه گل» باشد. با این حال، هنوز بازیگران اعلام نشده‌اند و هیچ تاریخ شروعی تعیین نشده است.

بیوگرافی فرانک سیناترا نیز از سال ۲۰۰۹ در دست ساخت بوده است. در حالی که اعلام شده بود فیلمبرداری آن در نوامبر آغاز می‌شود، این پروژه نیز لغو شده و تاریخ جدیدی برای آن مشخص نشده است. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که خانواده سیناترا با رویکرد اسکورسیزی نسبت به داستان خواننده، از جمله ارتباطات او با مافیای سازمان‌یافته، موافق نیستند.

با این حال، اسکورسیزی به پروژه‌ای که در حال حاضر درگیر آن است اشاره کرد: مستندی به نام «کشتی‌های غرق‌شده سیسیل» درباره باستان‌شناسی دریایی، در همکاری با باستان‌شناس زیرآب دکتر لیزا بریگز که در نزدیکی زادگاه اجدادی اسکورسیزی فیلمبرداری شده است. اسکورسیزی گفت که بازیابی آثار باستانی از بستر دریا «عمیقاً او را تحت تأثیر قرار داده است».

منبع: گاردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *