از اینستاگرام پادان دیدن کنید Padan's Instagram

خالق سریال «سیلو» تأیید کرد که فصل دوم بیش از حد تاریک بود

دسته‌بندی: فیلم و سریال
زمان مطالعه:

سریال دیستوپیایی اپل با نام «سیلو» از ابتدا انتظار می‌رفت که از نظر بصری کمی تاریک باشد، اما فصل دوم به‌ویژه زمانی که جولیت (با بازی ربکا فرگوسن) به سیلوی تقریباً متروکه شماره ۱۷ سر زد، شدت تاریکی را افزایش داد.

با توجه به سرنخ‌های آینده (یا گذشته) که در پایان فصل دوم اشاره شدند، گراهام یوست، خالق سریال، قول داد که بالاخره به فضای بیرون می‌رویم و مدت بیشتری را خارج از سیلو می‌گذرانیم.

با بازگشت به زمانی که انسان‌ها هنوز مجبور نبودند زیر زمین زندگی کنند، یوست به TV Line گفت که در فصل سوم خواهیم دید جولیت و باقی دنیا چه چیزهایی را از دست داده‌اند. او تأیید کرد: «بله، ما در فضای باز خواهیم بود، در جهان خواهیم بود و نور خورشید خواهیم داشت.» با این حال، او هنوز مشخص نکرد که این اتفاق کجا و چه زمانی رخ خواهد داد.

فصل سوم سیلو

این نمایش فضای بیرون به شکل خاص و ظریفی طراحی خواهد شد. یوست توضیح داد که این موضوع چیزی است که فرد گولان، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال، توجه ویژه‌ای به آن دارد. او گفت: «فرد گولان تأکید داشت که تلاش کنیم دنیای خارج از سیلو را تا حد ممکن زیبا نشان دهیم، تا به یاد آوریم چه چیزهایی را از دست داده‌ایم.»

این تغییر ناگهانی برای مخاطبانی که بیشتر سریال را زیر سطح زمین گذرانده‌اند و تنها با نور چراغ‌ها و لامپ‌ها زندگی کرده‌اند، یک شوک خواهد بود. هر بار که در دو فصل گذشته پایمان را به دنیای بیرون گذاشتیم، با صحنه‌ای کوتاه روبرو شدیم که معمولاً با مرگی دردناک و آهسته به پایان می‌رسید.

با این حال، شاید نباید خیلی امیدتان را بالا ببرید. یوست اذعان کرد که قرار است دوباره به خانه استیو زان در نقش سولو (که بعداً مشخص شد نام واقعی او جیمی است) بازگردیم. او گفت: «ما به سیلوی شماره ۱۷ برمی‌گردیم. به یاد داشته باشید که آنجا مشکل بزرگی در تأمین انرژی دارند و نور زیادی در اختیار ندارند.»

اگرچه «سیلو» اولین سریالی نیست که تجربه تماشا را به دلیل نور کم محدود می‌کند (بله، منظورمان شما هستید، بازی تاج و تخت و قسمت «شب طولانی»)، اما با توجه به موضوع داستان، این مسئله اجتناب‌ناپذیر است. یوست این موضوع را پذیرفته و از طرفداران خواسته تا خود را با شرایط وفق دهند.

یوست اعتراف کرد: «ببینید، من نمی‌خواهم از این مسئله دفاع کنم. این فقط شیوه روایت داستان است. گاهی چیزها در اتاق تدوین تاریک یک جور به نظر می‌رسند.» او افزود: «وقتی اولین قسمت را روی یک پرده بزرگ در لندن نمایش دادیم، عالی به نظر می‌رسید، چون صفحه‌های سینمایی بسیار روشن هستند. بنابراین من به همه پیشنهاد می‌کنم روشنایی تلویزیونشان را بالا ببرند؛ تفاوت را احساس خواهید کرد.»

برگرفته از گیم رادار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *