از اینستاگرام پادان دیدن کنید Padan's Instagram

تیزر فصل ۲ سریال سیلو (Silo) منتشر شد + تیزر

دسته‌بندی: فیلم و تیزر
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اپل تی‌وی پلاس امروز (دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳) اولین تیزر از فصل دوم سریال ۱۰ قسمتی درام علمی‌تخیلی و دیستوپیایی سیلو (Silo) را منتشر کرد.

سریال سیلو که بر اساس رمان‌های هیو هاوی ساخته شده، داستان آخرین ده هزار نفر روی زمین است که در خانه‌ای به عمق یک مایل زندگی می‌کنند تا از دنیای سمی و مرگبار خارج محافظت شوند. با این حال، هیچ‌کس نمی‌داند سیلو چه زمانی و چرا ساخته شده و کسانی که سعی می‌کنند این راز را کشف کنند، با پیامدهای مرگباری روبرو می‌شوند.

سیلو فصل ۲

فرگوسن، که یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی نیز هست، نقش جولیت را بازی می‌کند؛ یک مهندس که به دنبال پاسخ‌هایی درباره قتل یکی از عزیزانش است و به رازی پی می‌برد که بسیار عمیق‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کرد.

تیزر فصل دوم سیلو نشان می‌دهد که جولیت (ربکا فرگوسن) به ویرانه‌های دنیای پساآخرالزمانی بیرون از سیلو قدم می‌گذارد و به احتمال زیاد وارد یک سیلو دیگر که خالی از سکنه است می‌شود، از آن سو در سیلویی که جولیت آن را ترک کرده، یک قیام علیه رهبرشان برنارد هالند (با بازی تیم رابینز) در حال شکل‌گیری است.

علاوه بر استیو زان تازه‌وارد، فصل دوم شامل ستارگان بازگشته‌ای مانند کامن، هریت والتر، چینازا اوچه، آوی نش، الکساندریا رایلی، شین مک‌ری، رمی میلنر، کلاینر پرکینز، بیلی پاستویت، ریک گومز، کیتلین زوز، تانیا مودی و ایان گلن است.

سریال سیلو توسط استودیوهای اپل برای اپل تی‌وی پلاس تهیه شده است و قرار است اولین قسمت آن در تاریخ ۲۵ آبان سال جاری در این پلتفرم استریم منتشر می‌شود.

تیزر فصل ۲ سریال سیلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *